Wednesday, May 9, 2012

kesah hati

saya tahu bukan mudah hati awk nak menerima hakikat
bukan mudah awk nak senyum dgn ikhlas
dlm hati masih menangis...betul x?

saya pernah remaja mcm awk adik..
saya pernah menyayangi dan disayangi
saya pun pernah dilukai
saya tahu mcm mn sakit nak melepaskan separuh jiwa
kan?

dulu saya pun pernah menangis sampai rasa nak pecah dada
xpe..menangislahh...salah satu tugas mata adalah menangis..
kalau dh rasa lega sapu air mata dan kembali senyum
langkah tetap kena terus bertatih..kena terus melangkah
sebab masih jauh perjalanan yang awk mesti tempuh..mesti hadapi

yakin dlm hati..tetap dlm jiwa jodoh itu salah satu rahsia Allah
awk menangis sekarang sebab awk sayangkan ibu bapa awk
awk anak yg baik...
pasti Tuhan beri ganti yang lebih baik utk awk...yg lebih elok 
sebab Dia sedang menguji awk sekarang
jadi bertabahlah wahai hati...:)

Hidup kena terus
Hadapi segalanya dengan senyuman
menangislah mengadapNya
menangislah denganNya
sebab Dia Maha Mendengar 
Dia tahu kesedihan hati awk..

No comments:

tabung Amani & Aira